Nemetschek Vectorworks Releases Spanish-language Vectorworks 2013 Product Line

2012/11/19

Vectorworks 2013 Represents an Evolution in Design Software:
New Tools, Better Performance and Increased Efficiency

Columbia, Md. (Nov. 19, 2012) – Nemetschek Vectorworks, Inc., a provider of intuitive, powerful and practical CAD and Building Information Modeling (BIM) software solutions, is pleased to announce the release of the Spanish-language version of the Vectorworks® 2013 line of design software, including: Vectorworks Designer, Architect, Landmark, Spotlight, Fundamentals and Renderworks®. The Spanish-language version will be available throughout the Americas, the Caribbean and Spain.

“This new release of Vectorworks significantly reinforces its strength as a BIM modeler,” said David Oliveira, owner of CAD Technology, the Vectorworks distributor in Brazil and South America. “With features like Detailed Viewports, Auto Hybrid and Surface Array, as well as support for several new export/import formats, Vectorworks 2013 became an even more complete and professional BIM solution for architects and designers.”

The Vectorworks 2013 product line contains more than 80 improvements, including new commands and tools. Performance in many areas of the program has also been improved. Examples of this include wall network manipulation, hidden line rendering, changes to Vectorworks Spotlight lighting devices and 2D navigation of Vectorworks scenes.

Also, the Portuguese localized version of Vectorworks 2013 software was released in Brazil on November 13. A recording of the Vectorworks 2013 Brazil launch virtual event is currently available online: www.vectorworks.com.br/vw2013/login/.

All Spanish- and Portuguese-language customers have the option to become members of the subscription program Vectorworks Service Select, which includes access to Vectorworks Cloud Services. Language options vary by country.

Please visit www.vectorworks.net/espanol for Spanish-language brochures, FAQs, videos and other materials and www.vectorworks.net/2013 to learn more about Vectorworks 2013 software. Go to www.vectorworks.net/international to find your local distributor.

About Nemetschek Vectorworks, Inc.
Nemetschek Vectorworks, Inc. is a wholly owned subsidiary of the Nemetschek Group and has been developing software since 1985. The Vectorworks line of software products provides professional design solutions for more than 450,000 designers in the AEC, entertainment and landscape design industries. With a tradition of designing flexible, versatile, intuitive and affordable CAD and BIM solutions, Nemetschek Vectorworks continues to be a global leader in 3D design technologies. For more information, visit www.vectorworks.net.

# # #

Nemetschek Vectorworks lanza en español la Línea de Productos de Vectorworks 2013

Vectorworks 2013 Representa una Evolución en Software De Diseño:
Nuevas herramientas, Mejor rendimiento y Mayor eficiencia

Columbia, Maryland (noviembre 19 de 2012) – Nemetschek Vectorworks, Inc., un proveedor de soluciones intuitivas, potentes y prácticas de CAD y Modelado de Edificios con Información adjunta (BIM), se complace en anunciar el lanzamiento de la versión en español de la línea de software de diseño Vectorworks® 2013, incluyendo: Vectorworks Designer, Architect, Landmark, Spotlight, Fundamentals y Renderworks®. La versión en español estará disponible en América Latina, el Caribe y España.

“Esta nueva versión de Vectorworks refuerza significativamente su fuerza como modelador BIM”, menciona David Oliveira, propietario de Tecnología CAD, el distribuidor de Vectorworks para Brasil y América del Sur. “Con características como Viewport de Detalle, Híbrido Automático y Armado de Superficie, así como la creación de nuevos formatos de exportación/importación, Vectorworks 2013 se convierte en una solución BIM aún más completa y profesional para arquitectos y diseñadores. ”

La línea de productos Vectorworks 2013 contiene más de 80 mejoras, incluyendo nuevos comandos y herramientas. El rendimiento en muchas áreas del programa también ha sido mejorado. Ejemplos de esto incluyen la manipulación de conección de paredes, gráficos de línea oculta, cambios en los dispositivos de iluminación Vectorworks Spotlight y aceleración sobre gráficos de navegación 2D y 3D.

Además, la versión Portuguesa del software Vectorworks 2013 fue lanzada en Brasil el 13 de noviembre. Una grabación del evento de lanzamiento virtual de Vectorworks 2013 Brasil está actualmente disponible en línea en: www.vectorworks.com.br/vw2013/login/.

Todos los clientes de idioma español y portugués tienen la opción de afiliarse al programa de suscripción Vectorworks Service Select, que incluye el acceso a los Servicios en la Nube de Vectorworks. Las opciones de idioma varían según el país.

Por favor, visite www.vectorworks.net/espanol para folletos, preguntas frecuentes, vídeos y otros materiales en español y www.vectorworks.net/2013  para aprender más sobre el software Vectorworks 2013. Y acuda a www.vectorworks.net/internacional  para ubicar a su distribuidor local.

Acerca de Nemetschek Vectorworks, Inc.

Nemetschek Vectorworks, Inc. es una subsidiaria de propiedad total del Grupo Nemetschek y ha estado desarrollando software desde 1985. La línea de productos de software Vectorworks provee soluciones de diseño profesional para más de 450.000 diseñadores en las industrias del diseño AEC, entretenimiento y paisajismo. Con una tradición de diseñar soluciones BIM y CAD flexibles, versátiles, intuitivas y asequibles, Nemetschek Vectorworks sigue siendo un líder mundial en tecnologías de diseño 3D. Para obtener más información, visite www.vectorworks.net.

Previous post:

Next post: